Glöm inte att ladda ner appen "Elevcentralen" antingen på Appstore eller på Google Play. Där bokar ni körlektioner mm

7H Trafikskola – med eleven i centrum

Vi är en trafikskola där vi tillsammans har många års erfarenhet av att utbilda till B-körkort, B96, BE och moped.

7H Trafikskola har som målsättning att sätta eleven i centrum och ge hen en gedigen utbildning. Kombinera din körning på trafikskolan ihop med övningskörning med din handledare eller att ta körlektioner i den takt du själv önskar.

Trafikskolan har lagt fokus på en trevlig inlärningsmiljö där vi använder oss utav den senaste tekniken för att ge dig en bra utbildning.

7H Trafikskola AB
Första Villagatan 11
504 53 BORÅS

Telefon:
E-post: info@7htrafikskola.se

Christer

Trafiklärare
Christer är en av skolans utbildningsledare. Du träffar Christer ute i bilen, handledarkurser, RISK 1 och på mopedutbildningen.

Pasi

Trafiklärare
Pasi träffar ni ute i bilen och på handledarkurser.

Anette

Trafiklärare
Anette är en av skolans utbildningsledare. Du träffar Anette ute i bilen, handledarkurser, teorikurser, RISK 1 och på mopedutbildningen.

Malin

Kontorist
Malin möter ni på kontoret.

Ida

Trafiklärare
Ida träffar ni ute i bilen och på RISK 1.

Terese

Trafiklärare (Föräldraledig)
Terese träffar ni ute i bilen och på teorilektioner.

Tobias

Trafiklärare
Tobias träffar ni ute i bilen, på handledarkurser och på teorilektioner.

Lina

Trafiklärare
Lina träffar ni ute i bilen och på teorilektioner.

André

Trafiklärare
André träffar ni ute i bilen och på teorilektioner.

Jobba hos oss

Vi på 7H trafikskola är i dagsläget 10 st trafiklärare och 1 kontorist, men vi är ständigt under utveckling och det finns alltid ett behov av duktig och engagerad personal.

Är du intresserad av att bli en av oss?
Skicka din ansökan till: info@7htrafikskola.se så sparar vi den och hör av oss när vi behöver personal.